5 Kasım 2010 Cuma

Uğultu


Yağmur yağıyor bu günlerde
Her dakika, her saniye
Özlem duyuyorum sevdiğime
Onu dinliyorum rüzgar uğultusunda
Ondan uzak kaldığım sürece
Daha fazla aşık ediyor beni kendine
En başta pek fazla sevmeden başladığım bu aşkta
Her geçen gün sevgi kazanıyorum biraz daha fazla
Onun da bana dediği gibi
Hiç ayrılmayalım...

Ben  bu hayattaki tüm yanlışlarım arasında buldum seni
Anlamıştım doğruyu bulduğumu
En başta inanmasam da sana karşı olan duygularıma
Korkuyorum şu an seni kaybetmekten
Eskiden mutsuz olduğumda kendimle baş başa boş boş bakardım gökyüzüne
Şimdi canım her yandığında
Gökyüzüne baktığımda
Sen varsın karşımda
Uzaklarda da olsa birinin beni düşündüğünü düşünmek güzel

merve

2 yorum:

#m£rv£... dedi ki...

Uzaklarda da olsa birinin beni düşündüğünü düşünmek güzel :)
Gerçekten çok güzel olmuş :) Ellerinize sağlık.

Merve dedi ki...

teşekkürlerr :)